Pages

Wednesday, December 8, 2010

zhi shuuu...

uwaaa... zhi shu ku kembali lagi. ish ish ish. jangan jeles yer kengkawan, zhi shu memang sayang aku lebih. *perasan la ko nie, kecilll. ko ingat zhi shu tue ingat sangat ke kat ko!*
tapiii
betul kengkawan. aku ulang citer tue banyak kali. sampai aku boleh budget kat mana nak kena ulang banyak kali. kat mana nak kena betul-betul mengadap lappy, jangan duk mengenyam tak tentu hale. siap upload video kat blog aku nie jadi theme iswak. gila ko nie, kecilll. terlampau obses pun susah jugak kkk. jangan obses sesangat.

harinie duk ulang lagu tue jer. kesian pulak ke sebah, terpaksa mendengar lagu yang entah aper-aper. dah la tak paham makna lagu tue. aku nie duk dengar jer. paham nyer yillekkk. kalau yer kata 'wo' ke 'shi' ker, aku boleh la hentam makna yer lagi. sekali kooo, yer cakap lelaju, aku terus lelaju kan diri wat macam pekak badak sekejap. hehehehe...

tapi memang betul k. zhi shu bila dah kahwin dengan xiang qin nie kan, yer akan jadi lebih memahami. ingat masa yer nak kahwin n try gown tue. bila xiang qin tak paham makna ayat yang zhi shu bagi, teruih yer explain kasi bebetul paham. itu la makna perkongsian yang sebenor. kite kena bagi partner kite paham aper yang kite nak sebenornyer. itu la makna nyer perfect communication.
zhi shu akan jaga xiang qin macam zhi shu jaga diri yer sendiri.

bila ko rewind banyak kali citer nie, ko akan paham betapa dalamnyer cinta zhi shu kat xiang qin even xiang qin macam lembab sikit otak yer. tapi bagi aku kan, yang lembab itu la penawar segala-galanyer. sebenarnyer zhi shu penjelesss orang nyer. kalau ader jer lelaki yang dekat dengan xiang qin, siap la ko, xiang qin. yer akan merajuk even xiang qin tak layan lelaki itu. kecuali la kalau zhi shu tahu lelaki itu saper n camner. macam senior yer time belajar dulu.

aku suka masa part :
1. try gown kahwin. masa tue kan, yer bagi makna sayang yer kat xiang qin tapi xiang qin tak paham. so, terpaksa la zhi shu nie memahamkan xiang qin. tapi aku memang suka la part nie. hahahaha... so swettt.

agak-agak korang kan, nanti husband aku translate sayang yer camner. entah-entah yer akan habaq mai kat aku, ko pakai seksi-kemeksi-aku-sayang-ko-lebih, mahu meratap 40 hari aku duk mendengarnyer. atau pun, yer duk bagi peringatan ko-masak-best-best-konferm-sayang-lebih. aku terus pergi masuk dapur, tak kuor-kuor dah.

masa nie ko boleh tengok la, camne zhi shu layan xiang qin even mak yer ambil video. ko jugak boleh tengok betapa menggelabahnyer zhi shu bila xiang qin cakap yang yer tue sengaja jer cakap nak kahwin dengan xiang qin tapi sebenornyer tak mboh pun. jelingan mata menyedihkan dari zhi shu. :))

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

All content provided on this "nursueada.blogspot.com" blog is for informational purposes only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information on this site or found by following any link on this site.

The owner of nursueada.blogspot.com will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information. The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information.
This terms and conditions is subject to change at anytime with or without notice.