Pages

Friday, September 16, 2011

handmade craft

sekarang nie kan tengah hot pasal handmade craft dari felt kan? tak percaya? se korang google. konpem berduyun kuor blog pasal benda-alah nie. sooo aku pun mencuba jugak. dan alhamdulillah, ianya menjadi. bolehla untuk dijadikan pendapatan sampingan. =) sesiapa yang rasa nak order or nak tengok handmade yang aku wat nie, boleh la pergi ke butik dierrr. usha sana k.

nie aku tunjukkan several of handmade yang aku wat. tapi kalau korang rasa nak handmade yang lain dari aku tunjukkan nie, korang boleh request terus ke emel nie : red_suemin@yahoo.com, lagi senang kan.

aku rasa harga yang aku letak pun berpatutan. tak mahal n tak murah sangat. sedang-sedang jer aku rasa. dah survey harga yang crafter lain wat through on9 nie. dan aku rasa harga yang aku letakkan pun berpatutan. tapi sape yang rasa harga yang aku bagi nie macam hampeh jer, sila la bagitahu yer. :) boleh diconsider lagi.

                                                      bear                                       guitar

                                     bunga senyum pagi                               bunga kemboja

craft nie semua biasanya aku buatkan untuk keychain n handphone strap. tapi kalau korang nak jadikannya sebagai hairclip or something else, boleh la bagitahu. jangan segan yer. kalau korang nak craft yang lain dari lain. korang boleh strach or lukis camne korang nak craft itu terbentuk, insya allah aku akan cuba hasilkan. 

6 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

All content provided on this "nursueada.blogspot.com" blog is for informational purposes only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information on this site or found by following any link on this site.

The owner of nursueada.blogspot.com will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information. The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information.
This terms and conditions is subject to change at anytime with or without notice.