Pages

Thursday, September 29, 2011

thanks kotex


yang nie free sample form kotex. just register pung pang pung pang, maka dapat la yang nie. boleh la try camner rasanya. sesiapa yang belum pernah daftar lagi jadi member kotex nie, sila la berbuat sekarang. boleh dapat banyak info + hadiah menarik.

sebelum lanjutkan entry nie, peringatan untuk korang. entry nie untuk pompuan only. lelaki boleh nak baca, dendiam sudah lepas baca. jangan bising k.

aku memang pengguna tetap kotex. jenama lain, aku 'kureng' sikit. tak tahu la kenapa. fikiran aku kot. memang dari zaman dulu lagi, aku dah start kotex nie. kalau pakai jenama lain, mula la fikir lain + luar alam. :p  kakak aku ajar aku pakai benda alah nie pun, diajar dengan kotex.

dah try pakai banyak kali kotex pantiliner nie. tapi harinie pakai, esok tak, lusa pakai, tunggu minggu depan pulak. camtue la. memang takkan pakai hari-hari.

lepas jer baca blog kakdi, terus aku pakai sokmo. selama nie main pakai-tak-pakai-tak jer. bila kakdi bagitahu apa yang akan terjadi n apa yang kakdi bagitahu tue pernah terjadi kat aku, maka aku pakai sentiasa. takut okeiii. dah tua nie la baru teringat, zaman anak dara dulu takdernya aku nak beringat. errr... peringatan : aku belum kahwen tapi mak saudara aku dah sibuk suruh kahwen. =.=

seronok pulak bila dah pakai nie. macam teruja nak tahu apa yang akan terjadi. dia ada banyak pilihan perasa. nak yang original ada, nak green tea ada. macam-macam ada. macam astro pulak kan? tapi aku minat dengan green tea dari kotex. setakat nie yang aku jumpa, jenama lain ada yang original jer. ke ada tapi aku tak tahu?

mula-mula tue memang macam tak berapa nak ok sikit. ada macam gatal la, itu la, tak selesa la, ini la. lama-lama pakai macam best pulak. kalau tak pakai se hari, mesti rasa lain. tak percaya? korang try la sendiri. baru tahu 'feel' tue camner.

sekarang nie pun kotex ader wat promosi yang letak pantiliner dalam kotak. aku beli yang nie la. kotak dia pun lawa. murah pun murah. kalau aku rasa macam dah takder sangat kotak nak kasi present kawan, aku hentam kotak nie jer dulu.


 

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

All content provided on this "nursueada.blogspot.com" blog is for informational purposes only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information on this site or found by following any link on this site.

The owner of nursueada.blogspot.com will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information. The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information.
This terms and conditions is subject to change at anytime with or without notice.