Pages

Friday, September 30, 2011

~ nescafe gold ~

dapat nie lagi. hehe... thanx nescafe

ok, aku bukannya peminat setia nescafe. kalau yang 3-in-1 pun, aku dah macam zombi bila minum. niekan pulak yang jenis original macam nie. lagilaaa aku tak boleh tidor malam. golek tengok citer pun, belum tentu lagi aku lelap. untuk sample nie, dia kasi 4 bungkus yang kecil tue. aku hanya mampu rasa satu jer, yang lagi tiga aku kasi kat mak saudara. :p

yang sebungkus aku minum tue pun dah bergelen air masak kena minum n tidor pukul 3-4 pagi, then pagi tue masuk keje pukul 9, memang takder makna la aku nak minum lagi tiga tue. baik la aku sedekah kat mak saudara aku, ader jugak pekdahnya. kalau time belajar dulu maybe ader la kegunaan nescafe nie. boleh stay-up study. tapi aku nie gaya stay-up last minute, maka selalu la kena ceramah free dek kawan-kawan. maka kawan aku telah mem-banned aku dari minum nescafe 3 hari sebelum paper.

style minum yang tak patut korang contohi. esok nak paper pagi n banyak lagi chapter tak cover, maka malam tue aku hentam nescafe panas. hehe... saper nak contohi boleh, tapi akibat yang belakang sila tanggung sendiri. =.=

yang nescafe gold nie beshhh. tak pahit sangat n gula dia tue 'sedang-sedang' jer letak. dia bau pahit tapi rasa manis. saper yang pernah minum air teh perisa karamel tahu la camner rasa dia. yang teh karamel nie pulak beza. ko bau pahit tapi sebenarnya manis. bila dah masuk mulut manis, bila ko kemam lama dalam mulut n hujung saki baki dalam cawan tue, ko boleh rasa dia punya pahit. macam rencah kehidupan pulak kan. -.-

nie la rupa teh karamel bagi sesiapa yang tak pernah tahu. sila la cari kat kedai bagi sesiapa yang nak try. :)

p/s : my acik tak minum teh karamel nie dengan gula. katanya karamel tue boleh dianggap sebagai gula. korang camner?


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

All content provided on this "nursueada.blogspot.com" blog is for informational purposes only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information on this site or found by following any link on this site.

The owner of nursueada.blogspot.com will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information. The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information.
This terms and conditions is subject to change at anytime with or without notice.