Pages

Sunday, January 9, 2011

tudung express..

sekarang nie kan trend pakai tudung express ariani, syria, jenama itu la, jenama ini la, lilit-lilit cenggini, lilit-lilit cenggitu la. aduih poning den. hehehe jadi entry kali nie, aku nak bagitahu pasai tudung nie la.

ader satu kedai nie, butik sue-ada. yer punyer tudung memang tip-top. aku suka pakai tudung kedai nie. cantik kooo, comeiii jer. terletak elok jer kat kepala. takder dah, aku nak merungut kat acik pasal tudung terkelepet la, kena gosok awning yer la, itu la, ini la. acik aku pun senyum jerrr tengok aku pakai tudung nie. acik aku memang suka membebel-macam-mak-nenek kalau aku lambat bersiap. *macam pompuan kan.* hehehe...

harga pun murah sajorkkk. lebih-lebih lagi time diskaun nie. kalau ko beli bebanyak, lagiii la dapat diskaun bebanyakkk. berbaloi kan. *penjimatan itu harus k.*

sekarang nie, yer ader wat promosi akhir tahun + tahun baru. sila-sila la, jemput-jemput la diri anda sekalian menjengah butik itu. :) nak tengok tudung yer? ok... sila beratur reramai yer. space banyak lagi nie, jangan rerebut. beratur leklok. kanan ke kiri. kiri ke kanan. ha! ha! aper nie?

series nie bukan aku.

kain tudung yer jenis korea punyerrr. jadi bila ko lalu bawah mentari ker, cahaya terik ker, ko tak kan duk kibas kain tue macam nak angin bertiup 40 km/jam jerrr. kain yer pun tak nipis n tak tebal. syok jer pakai.

p/s: acik, bila gaji bulan nie masuk. kedai nie macam memanggil-manggil adik jer. haha...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

All content provided on this "nursueada.blogspot.com" blog is for informational purposes only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information on this site or found by following any link on this site.

The owner of nursueada.blogspot.com will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information. The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information.
This terms and conditions is subject to change at anytime with or without notice.