Pages

Saturday, October 21, 2017

amiir

nak tahu dop pasal praktikal time aku? nak tahu kan. aku nak citer nie. sesaper yang tak nak tahu, boleh skip pembacaan anda. harap maklum...
jangan pulak ko pergi menggatal nak delete aku punyer blog. kang tak pasal-pasal semburan ultraman kena kat rumah ko. aku tak jamin kkk...

praktikal kat amiir n associates. location yer kat depan hospital lama, atas bsn. senang jer kalau aku nak pergi bsn. turun tangga, terus jumpa.  ko dah tak payah duk fikir nak simpan mana duit + bayor segala bil yang tertunggak kat rumah tue. ko turun tangga, terus jumpa bsn. ko nak pergi time rehat pun, takder siape yang kisah. kalau ko nak pergi time kejer bila-bila pun takper. takder saper yang perasan ko hilang. kui kui kui... *ko pernah wat eiii.*

tak boleh nak letak gambar amiir pasai aku takdop gambar ofis. maklum la time tue duk fikir, 'takder gambor pun takper. takder maknanyer aku nak bergambor segala bagai kat opis tue'. tapiii bila dah jadi cenggini, mule la pikiran tue melayang entah ke mana-mana. mula la, ader jer duk fikir. alangkah bagusnyer kalau aku terbang n snap gambor company tue kejap. kalau dapat yang tang tangga tue pun, aku dah kira ok la. tak payah masuk dalam company lagi dah. tak payah duk nengok muke menensen itu lagi dahhh.

wahai cik keluang man, terbanglah ke mari. daku ingin kembali ke tempat ini lagiii.

hahahahaha... nie gambar kat depan opis, boleh la dikatakan gambar opis la nie. as usual, cik tiemah kena ader. kata housemateee.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

All content provided on this "nursueada.blogspot.com" blog is for informational purposes only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information on this site or found by following any link on this site.

The owner of nursueada.blogspot.com will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information. The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information.
This terms and conditions is subject to change at anytime with or without notice.