Pages

Saturday, October 21, 2017

streamy punya kisah

aku dah daftar aku punyer line telefon untuk dapatkan steamyx. ingatkan nak guna broadband. tapi bila difikirkan balik, line kat area rumah aku bukannyer leklok pun. so decide punyer decide aku guna la line stremyx. bayor bulan-bulan kenala 60 hinggit. memang aku kena cari keje terus la nampak gayanyer, tak boleh main-main lagi dah. mahunyer duk naik jer nama aku tue kat telekom. pasaiii aku tak bayor bil n line nak kena potong. memang hazabbb la saper yang dapat nama aku tue. tetiap bulan duk call.

lagipun ader jugak yer punyer kelebihan. saper kata aku nie, duk ambil jer tanpa memikirkan kelebihan kepada diriku. saper kateee? meh sini. nak kena hempuk ke aper!

aku takkan berapa main internet time kat dungun nanti. kalau tak jugak, pukul 2 pagi aku sanggup bangun semata-mata untuk layari internet. ingatkan bangun untuk tahajjud ke aper, rupenyer main internet. memang bagus betul ler anak dara nie. anak saper la nie? bakal menantu saper nieee?

camnerla nak jadi muslimah sejati n enter to his family. agak-agak korang la kan, aku nie layak dop masuk family to'wan. kalau layak, dari segi aper yer aku nie layak. confius jugak aku nie. nantikan dikatakan aku nie timba cari perigi pulak. buat malu kaum sejagat jerrr.

streamyx nie memang laju. aku download citer pun laju jer. smooth jer. seronok pulak. sekarang nie aku tengah tunggu download aku tue complete. hui, penatnyer menunggu. patut le ader pepatah 'penantian itu satu penyeksaan'. kalau ko nak seksa orang secara tersirat. ko buat la yer nunggu ko. konpem time ko sampai tue, muka yer dah mencerut 14 inci. hahaha...

aku download cite 'you are my destiny' versi taiwan. citer agak best la. sekarang dah sampai bab 16, ader lagi 12 episod aku kena download. agak-agak korang la kan, berapa lama nak kena tunggu nie. ader tak dalam masa sejam-dua? ker lebih dari tue?

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

All content provided on this "nursueada.blogspot.com" blog is for informational purposes only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information on this site or found by following any link on this site.

The owner of nursueada.blogspot.com will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information. The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information.
This terms and conditions is subject to change at anytime with or without notice.