Pages

Saturday, October 21, 2017

scintillate zinath

pernah tak dengar perkataan scintillate zinath. *betul dah aku eja kan?* buat kali pertama? jangan risau. aku pun sama lerrr.

masa first time dengar tue, memang aku tak tahu aper. siap kata kosa-kata nie dari french. *duk menggila baca buku yang ada kata-kata french, tajuk buku tue aA+bB. tue yang mengoyan kuor perkataan french tue.*

memang nak tengok tulip masa honeymoon. saper nak sponsor aku punyer honeymoon, sila la angkat tangan lelama yerrr. mari ler pinang aku kat sini. aku onnn jer memanjang.

niela tulip yang aku nak sangat tengok tuuu. dapat tengok gambor pun tak per la. lalalala...

entah dapat ke tidak, aku sendiri pun tak tahu. yang penting kalau aku tengok tulip kat kedai *walaupun hanyer gambar*, kawan aku kata aku boleh senyum macam dapat bunga dari pojaan hatiku. hehehe... aku pun tak tahu la kawan aku jenis aper. ader ke patut yer kata cenggitu ke aku. tak patut tak patut.

yang sebenornyer aku nie still lagi kat ofis, tapi disebabkan bos tak mari sebab hujan, so aku gunakan kesempatan tue untuk edit aku punyer blog. jangan marah yer, cik mat, nanti kena jual. lagipun hidup nie, kena sentiasa ceria. betuiii tak?

ada satu kisah nak bagitahu korang nie. *sesaper kengkawan je la yang tengok blog aku.*

aku nak hapdate aku punyer blog supaya comei sikit laaa blog nie, tak derlah nampak macam budak darjah 4 jer kannn. tiba-tiba jer aku tak tahu nak update camner. macam hilang ingatan pulak time tue. nak tanya orang, saperlah yang ada blog kat ofis nie selain dari kak imah tue. hajar ada jugak blog nie, tapi yer pun macam aku jugak. dok terkontang-kanting nak publish citer. yang ader, cuma apam balik tue jer *apam balik lagi. takder ker orang lain dalam dunia nie yang aku boleh announce nama kat sini.* ~kantoiii~ 

lantak la, nanti-nanti jela aku update blog aku nie. asalkan dapat luahkan perasaan aku kat blog nie, kira ok la kan. tak menyesakkan minda aku yang tak berapa nak kusut nie.

hapdate blog lagi baik dari kutuk org weiii. fikir-fikir kanlahhh.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

All content provided on this "nursueada.blogspot.com" blog is for informational purposes only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information on this site or found by following any link on this site.

The owner of nursueada.blogspot.com will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information. The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information.
This terms and conditions is subject to change at anytime with or without notice.