Pages

Saturday, October 21, 2017

praktikal di amiir

esok hari last aku praktikal kat Amiirr nie. tak tahu la camner perasaan aku untuk esok hari.

gembira? maybe kot, sebab tak payah wat keje lagi. tak payah duk fikir aper nak wat, tak payah duk fikir jangan bagi cik mat marah. *asyik aku jer yang kena.* sedih? ader la sikit kot sebab macam dah rapat dengan budak ofis.
perasaan lain? nanti-nanti la. kalau ader perasaan yang kuor tue. maknanyer aku nie masih lagi la manusia yang berperasaan kat dunia nie. ish ish ish... betui weiii. kalau yang takder perasaan tue, bukan manusia la tue. aper tue? fikir-fikir la sendiri. hantu ker. jembalang ke. aper kerrr. mana la aku tahu.

ada 1 tradisi kat ofis nie. saper yang nak kuor kena bagi hadiah kat opismate yang lain. masalahnyer aku tak dapat bagi coz duit aku nak makan pun cukup-cukup jer. inikan pulak nak bagi hadiah kat orang. mana nak cekau duit tue.

kalau hadiah tue sehinggit-dua, boleh la jugak aku kebas minta dengan sesiape. iniii! ehmmm mikir panjang aku. aper-aper jerlah. aku dah malas dah nak fikir pasal benda nie. aku dah pening kepala memikirkannyer.

mikir pasal minah nie lagi laaa buat aku pening kepala. kan kalau aku bermasam muka dikatakan aku nie macam bodoh sombong pulak. susah kan nak puaskan hati orang nie. tapi ader ker orang yang puaskan hati kite. sebab tue la, kalau ko nak puaskan hati seme orang, memang tak bolehhh.

hari last tue, aku kena bagitahu cik mat apa yang aku tak siapkan. sedihnyer. wooo wooo wooo... ader ker patut yer kata aku tak wat kejer. yerlah aku nie bukannyer macam cik team tue. boleh katakan yer tue pelajar praktikal yang paling cemerlang la.

lantakla. yang penting aku dah habiskan paktikal time aku. seronoknyer rasa macam dunia nie ana yang punya. macam nak melompat setinggi awan pun ader jugak nie. hehehe...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

All content provided on this "nursueada.blogspot.com" blog is for informational purposes only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information on this site or found by following any link on this site.

The owner of nursueada.blogspot.com will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information. The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information.
This terms and conditions is subject to change at anytime with or without notice.