Pages

Saturday, October 21, 2017

result belajar

dapat result kuiz baru nie. sebelum balik kampung sempena pertabalan sultan. memang menyedihkan bila aper yang kita harapkan tak serupa dengan aper yang kita dapat. wooo wooo wooo...

aku ingatkan bila budak tue kata yer tak boleh wat. that's mean yer akan dapat result yang agak @ sama dengan aku. rupa-rupanyer yer lagi tinggi dari aku. tapi aku tak boleh kata aper-aper la coz memang salah aku. baca tapi luper. itu memang salah aku la. aku nak jugak tahu aper yer fikir pasal aku nie. agaknyer lecturer pun boleh tahu @ predict aku nie bakal lulus ke tak. dalam kelas pun duk sengguk-sengguk, ader hati nak dapat markah tinggi.

ko nak tahu tak? result praktikal aku tak kuor lagi. memang menyedihkan. entah bila la nak kuor. agak-agak cik mat lulus ke tak aku nie. aku kan budak praktikal yang paling tak pandai. aku nak cari kerje kekgi pun tak tahu guane. dapat ke tidak pun, aku tak tahu lerrr.

entah-entah aku bakal jadi macam rozila. sampai sekarang menganggur. jangan la aku jadi cenggitu, memang menyedihkan. moga-moga aku dapat la 3 pointer untuk cgpa aku. boleh la tampung hidup aku dengan pointer tue. kalau kurang dari tue, camner la masa depan aku kan. nampak gayanyer aku kena start belajar dari sekarang.

CHAIYO''' CHAIYOO''' AJA''' AJA''' FIGHTIK;'''

p/s : walaupun aku dapat degree second class lower, alhamdulillah aku masih bergelar pekerja pada kolej nie. pointer bukan penentu segala-galanya. pointer hanyalah point tambahan dalam kehidupan ko. attitude ko melambangkan segala-galanya.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

All content provided on this "nursueada.blogspot.com" blog is for informational purposes only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information on this site or found by following any link on this site.

The owner of nursueada.blogspot.com will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information. The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information.
This terms and conditions is subject to change at anytime with or without notice.