Pages

Saturday, October 21, 2017

Durian n persona

aku n durian. durian nie cekde yang bagi. sebab ayah de *hubby dier la. saper lagi.* ader mari n yer balik dusun kat isteri adik yer. sebutir jer dapat. adakah anda tahu berapa biji isi di dalamnyer? cobek punyer cobek, dapat ler sebutir tue. jangan ditanya yang lebih tue hape. boleh hangin aku sebadan.

durian n kete perdana impian aku. kete nie namanyer perdana elegance. rege lebih kurang rm60k++.  tak confirm bebeno rege otr berapa. kete nie takder nama lagi. kalau civic yang tak siap-siap tempah tue, dah ader nama. victor. dari mana datangnyer nama tue? pikiaq sendiri le, aku pun tak tahu. tetiba je sedap kalau kasi nama itu. 

perdana lagi dari segenap sudut. hehehehe...

lagi dan lagi. jangan ler jeles, dari suratkabor jer pun. bukan nyata pun.

P/s : kereta nie second impian aku. First impian, for sure honda civic. Yang klasik tue, aku dah guna kereta persona nak masuk 6 tahun.
Walaupun kereta tue, adik pompuan aku yang punya, tapi aku yang fully guna selama nie. 
Dia dah guna kereta livina yang atas nama aku. Dah kata, aku sorang kat kl nie, buat apa aku nak guna livina. Better aku pass kereta tue kat dia, dapatla jugak dia merayap dengan anak sedara. 

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

All content provided on this "nursueada.blogspot.com" blog is for informational purposes only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information on this site or found by following any link on this site.

The owner of nursueada.blogspot.com will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information. The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information.
This terms and conditions is subject to change at anytime with or without notice.