Pages

Saturday, October 21, 2017

demam time raya

raya yang paling tak seronok di abad nie. waaa waaa waaa... *boleh taj ku undur masa nie.* kalau ader doraemon kan beshhh. main duk undur maser jer kerje kuuu.

ader ker aku boleh demam n lelah. aishhh, aku nie. itukan uuujiiiaaan... jangan la duk meroyan-merintih kat rumah tue.

kerje hari rabu tue just sekerat hari jer. laptop rosak n aku ingat nak pergi la hantor baiki khamis tue. sooo, aku rela la redah hujan yang lebat tertitik-titik kat langit tue. aku kan dah pakai pelindung *baju sejuk pun boleh kata pelindung ker? aku nie laaa...*

balik tue aku terus berselubung. tak tahan dennn dengan kesejukannn even itu hanyalah air hujan salji. memang menyedihkan. ini pun tak hilang lagi aku punyer batuk. mujur la lelah aku tak seteruk raya hari tue. kalau tak, satu kerje pun tak boleh wat.

abang wan *my kazen* mari rumah pun, aku boleh terbongkang tidor. padahal aku ler yang paling bersemangat nak tengok muka bini yer. biasa la, orang pemalas pemalu kata kan. mangkukkk ko, pemalu konon. kata jer la, masa majlis yer hari tue, ko rajin malas nak pergi rumah cekde. seme nak suruh orang bersembah dengan ko, naik lemak la tue kan. pengantin pun tak macam tue, kkk... pengantin siap pergi bandar dengan baju pengantin kooo. class kan kazen kuuu.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

All content provided on this "nursueada.blogspot.com" blog is for informational purposes only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information on this site or found by following any link on this site.

The owner of nursueada.blogspot.com will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information. The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information.
This terms and conditions is subject to change at anytime with or without notice.