Pages

Sunday, September 22, 2013

tutorial video

****************************
Hiks.. apa lagi tutorial ceera nak citer nie, hahahaha... haippppp korang, ilmu taknak ker?

Ada sapa ntah tanya aku, camne nak masukkan video dari utube.. adoi abang oi.. sonang eh... bukak utube.. carik video apa yang ko nak... contoh eh.. nak video adam, y adam?? sokahati aku la.. aku suka adam..


Then ko taip video apa ko nak kat ruang untuk taip yang aku bulatkan color merah tu..

Takyah register pun buleh amik video.. takde masalah..

Pastu, keluar la segala jenis videa adam.. ada yang live, ada yang official music video.. click la kat mana2 yang ko nak..


Tu dia, boleh tengok sampai muntahhhhhhh... tapi slow skit la nak nunggu. Kalau tenet ko laju, laju jerk..

Ok, camne lak nak pastekan masuk ke dalam blog plak.. gini..

Nampak tak yang aku bulatkan merah tu... ko amik je coding katembed tu then pastekan masuk dalam blog.. Memang tak nampak. Tapi if ko preview.. mesti ko nampak video tu...



Eh, aku nak pastekan sekali dia nye liriks..

Lagu nie, sesuai benorrrrr untuk lalat2 sedunia.. la la la~

Kenapa manusia perlu rasa cemburu
Pantang lihat orang senang pasti mengutuk
Kan tersenyum bila lihat orang tersungkur

Cakap senang nenek kau pun buat lebih bagus
Tapi bukan kau yang cuba bertungkus lumus
Mencari peluang berjaya dalam hidup

Memang masih jauh lagi perjalanan ini
Dan masih banyak lagi kan ku tempuhi
Jangan hanya mencari kesilapan saja tapi ternyata

Ku tahu (Oh no)
Oh no (Oh no)
Oh no (Oh no)
Ku bukannya sempurna

Ku perlu (Oh no)
Oh no (Oh no)
Oh no (Oh no)
Peluang untuk belajar

Kadangkala lebih baik pekakkan telinga
Dari dengar mulut yang tak pakai kepala
Mencaci dan menghina ikut suka rasa

Tetapi diri ini takkan mengaku kalah
Meskipun orang hanya mahu cari salah
Mungkin cemuhan itu menjadikan aku lebih tabah

Kini baru ku sedar siapa kawan
Kini baru ku sedar siapa lawan
Jika hendak menegur ada caranya
Biarlah membina

Semuanya tak kena
Ku buat ini pun salah
Ku buat itu pun salah
Apa kau mahu pun entahlah

Dari menyakitkan hati
Lebih baik dikucar sendiri
Terpulang apa kau nak kata
Janjiku tak sakit jiwa

Ada faham?

Selamat mencuba, dan enjoyyyyyyy dengan lagu adam.. hahaha..
****************************************************************
credit and thanx to ceera.
aku tak add video kat blog nie. kat blog nurul iman nanti aku add kan yer.. aku letak video 'its started with a kiss' biar berpinar mata ko nengoknyerrr.

acik : udah-udah la weiii... shut ur lappy NOWWW!!!
 
Looking for gifts for birthday, wedding, anniversary etc?

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

All content provided on this "nursueada.blogspot.com" blog is for informational purposes only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information on this site or found by following any link on this site.

The owner of nursueada.blogspot.com will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information. The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information.
This terms and conditions is subject to change at anytime with or without notice.