Pages

Tuesday, October 13, 2020

hu... hu...

1st time dapat result camnie. takpe r, redhaaa jer la. dah katanyer aku duk main lappy + tv jer. membaca nyer tidakkk, camner la pointer nak naik kan.

camner kalau yer tahu, cgpa aku 2.6 *agaknyer. aku pun dah luper.* gpa pulak 2.8 *aku rasa yang nie betul.* camnerlah aku nak dapat pointer 3, kalau cgpa aku cenggini.

ada hati pulak tue nak jadi lecturer. entah-entah nak jadi cikgu pun tak lepas. minta-mintalah sem depan pointer aku naik, boleh la aku cover balik pointer aku untuk dapatkan 3 tu.

tadi tengok gambar ezard *salah sorang frenx aku kat frienster. aku pun tak tahu camner aku boleh add yer.*
setahu aku la kan, aku tak kenal pun yer tue saper. tapi tak tahu la kot-kot naik gambor yer kat mimpi aku n esoknyer aku dah approve yer jadi member aku. macam lahabau jer ko nie. ader ker pulak sampai mimpi cenggitu. fikkir laaa alasan yang boleh dikira logik cikittt.

ada macam yang aku kenal jer muka kat dalam tue. takut nak tanya. *boleh terberak aku.*
kalau tak silap aku, budak kat dalam gambar tue adalah budak sekolah aku dulu *budak juntech.* namanyer saper entah. aku pun dah luper. tapi kalau tak silap aku, dorang panggil budak tue zam. tak boleh la tunjuk gambar ezard n zam tue kat sini, nak kena hambat ke? kasi nama pun dikira ok la kannn...

kalau budak aytk pulak, aku tak berapa close dah dengan dorang, budak laki la. * kang tak pasal-pasal pulak ader yang bawa parang datang rumah aku bertandang.
budak pompuan boleh la lagi close nyer. budak pompuan pun tak seme la, yang kampung aku nie kontek la jugak. mahu kena buang kampung ker kalau ko wat tak kenal even ko dah langgar bahu yer. kang ader jer kad layang datang rumah. ker ader cat lebih pergi hampar kat rumah aku ker. tak ke naya tueee?

juntech? apam balik la. saper lagi, coz yer tak pernah menyorok nama yer *tak macam aku, guna estrada. saper tuuu? nama orang balik bukit mana nie, ko ambikkk.* apam sekarang nie dah kerje *area yang aku minat, civil.* tapi tak tercapai cox aku nie duk ikut angin jer. melayang-layang tubuh ku dibuai angin. cewahhh... congratz apam balik.

takut apa yang aku harapkan tak menjadi. doakan aku boleh jumpa yer lagi. aku nak jumpa to'wan.
tahu tak yer tue saper. orang yang aku minat dari darjah 4 lagi. entah-entah yer dah ada girlz kot sekarang, doakan jelah yer bahagia dengan hidup yer. doakan jugak aper yang yer wat selama nie + sekarang nie berjaya. jangan risau, kalau betul yer jodoh aku, aku pasti akan jumpa yer jugak. buat masa sekarang nie, belajar dulu oiii! jangan duk fikir nak menggatal + menggeletis jer. ingat sikit ko tue saper n yer tue saper. :-((

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

All content provided on this "nursueada.blogspot.com" blog is for informational purposes only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information on this site or found by following any link on this site.

The owner of nursueada.blogspot.com will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information. The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information.
This terms and conditions is subject to change at anytime with or without notice.