Pages

Saturday, October 10, 2020

phone baru


ader sesaper yang berkenan dengan handphone kat atas tue? ader tak nie, yang berkenan? ader! baguihhh. meh sini saya promote. lepas nie, cepat-cepat pergi kedai tau. *__* handphone nie memang kecik-comey. :) aku pun berkenan. :))) tapi apakan daya, aku hanya mampu yang nie sahaja.


sesiapa yang berkenan tue, sila la jeles dengan adik aku. cox yer dah rembat dulu. disebabkan handphone yang lama dia dah kasi rendam dalam air sungai, maka dia terpaksa mengeluarkan duit untuk handphone nie. hahahaha!!!

handphone nie besh. dia touch-screen. awesome la. tapi sesiapa yang tak pernah pegang lagi gadget yang touch-screen nie n berimpian mempunyai gadget seperti itu, aku nasihatkan korang rajin-rajinkan diri explore gadget itu. jangan jadi jakun macam aku. jangan kata message, nak call pun usha manual. tue belum lagi tiba bab yang lain. entah-entah manual sentiasa kat sebelah kot.

paling suka pasal handphone nie adalahhh pasal kamera. gambar dia lawa. n besarrr. yang lain tue, bagi aku sama macam handphone lain. dia boleh wifi. ini yang penting yer kengkawan. sebab aku tak nak kongsi lappy lagiii. baru guna 2-3 jam, dia dah merungut kata on9 guna handphone tak beshhh. 'adik, cuba ko beli n8 ke, ipad2 ke. baru la beshhh mengancam.'

handphone nie ader tiga kaler. kuning, pink n putih. adik ambil putih. kaler lain tue, ko duduk tiga batu pun dah boleh recognize itu adalah handphone ko. memang striking sesangat.

p/s : lovely kazen, ko tak jeles ker dia dah ader handphone touch-screen? T____T maksaudara ko pun dah termimpi-mimpi nak pakai handphone nie. ko bila lagi? 



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

All content provided on this "nursueada.blogspot.com" blog is for informational purposes only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information on this site or found by following any link on this site.

The owner of nursueada.blogspot.com will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information. The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information.
This terms and conditions is subject to change at anytime with or without notice.