Pages

Friday, October 9, 2020

rutin aku

soriii kengkawan. blog akan bersawang untuk seketika. hehehe... *macam la ader yang majuk suka kalau blog aku tak berhapdate.* takper la... *sambil wat muka sedih.*

sebab kena jaga my mum kat hospital. admit sebab sembab air. aku pun pelik bila doctor cakap mum tak boleh minum air lebih dari 1gelas yang 200ml. bukan ker kiter kena minum air bebanyak? konpius aku. tapi takper la. aku pendam jer la Question tue sebab sembab kat badan mum aku pun dah berkureng. agaknyer betul la teori doctor tue. *malas nak pikir sebenornyer.*

terrrr-hapdate nie pun sebab my sis duk jaga mum pepagi nie. boleh la aku hapdate lelaju. rutin aku? nie ha!

7 pagi : balik rumah n kemas-kemas sebelum pergi keje.
9 pagi - 4 petang : keje... keje... keje... *perabihkan keje yang takkan perabih. :))*
4 petang - 7 pagi : hospital.

tapikannn... entah kenapa aku terasa berbaloi-baloi pulak bila mum ader kat hospital. ker statement aku nie kejam sangat? takder kan. *sambil kelip-kelip mata minta kasihan.* jangan hentam aku yer.

betul kooo... aku rasa macam berbaloi-baloi jer kali nie sebab aku boleh tengok citer yang dah berlapuk dalam lappy nie. hehehe... sambil minum air sambil menyelam katakannn. takder la citer tue terasa dengan aku. dah banyak jugak la citer yang aku dah khatam.

lagi satu kooo... pernah tak ko tengok kat wad perkataan nie 'dilarang mengecas di sini'. pernah? pernah? mesti pernah kan. aderkah ko patuh dengan arahan tue? ataupun ko tak pernah perasan dengan arahan itu? erk...

aku? yilleekkk... aku cas jugakkk. tapi kena tunggu line-clear dulu la. selalunyer tetengah malam, aku cas laaa. buhsan kannn biler takder orang nak gosip dengan kiter, takder orang nak borak dengan kiter. biler gelak cikit, mula la nurse tue pandang semacam, nurse nie wat muka la.

memang la kat hospital, kiter kena senyap, tak boleh bising. tapi takkanlaaa aku nie duk diam jer. nak on9 pun tak boleh. takder wireless. aper kata kalau kiter bagi cadangan minta wireless kat hospital. agak-agak ader tak orang yang prihatin dengan cadangan kiter nie?

nak BW kat blog kengkawan pun dah tak sempat. just entry yang tajuk aku rasa macam tak menyesal baca, aku buka la. itu pun baca lelaju. yer la. 2 jam sebelum masuk keje. banyak mana la yang boleh baca. nak tinggalkan jejak pun, rasa macam tak cukup jari jer nak menaip.

jangan marah yer. nanti bila mum aku dah selamat jejak kaki kat rumah nie. aku akan mula jejak balik korang yang tak sempat aku jejak kkkk... :)) eh... entry panjang la pulak. kata tak sempat tadi kannn... lalalala...


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

All content provided on this "nursueada.blogspot.com" blog is for informational purposes only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information on this site or found by following any link on this site.

The owner of nursueada.blogspot.com will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information. The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information.
This terms and conditions is subject to change at anytime with or without notice.